måndag 12 oktober 2009

Stående skämt


Man vet att det är en alldeles vanlig måndagskväll när bästa sändningstid upptas av folks fyllor och spyor i Färjan.

Man vet att det är den där vanliga måndagskvällen när halva rutan upptas av det största fånsmilet som någonsin setts i en tv-ruta och det där flinet innehas av alla tjejers våta dröm Håkan.

Som tur är så är eländet snart över, för inte kan väl Kanal5 satsa på ännu en säsong av skiten nu när smilet Håkan tydligen ska gå i land och hitta på något annat. Det som är det värsta med det hela är väl att han tydligen ska få en egen tvshow och vad den ska handla om vågar jag inte tänka på.

Enda som stod att läsa var att den skulle utspelas i varma länder med sol och bad. Får jag även gissa på att den kommer innehålla en massa flirtande från Håkan till alla turistande damer från 45 år och uppåt.

1 kommentar:

  1. Du har så rätt, jag får lust att ta självmord
    (brist på kanal 5's programansvarige) när jag råkar se en glimt av skiten.
    Det sades en gång att teve skulle vara fördummande, och det ryckte väl de flesta på axlarna åt. Men frågan är om inte det börjar vara en sann profetia.
    Färjan 1,2,3, Hollywoodfruar, Bonde söker fru, Big Brother I REPRIS!!!!! Ja, det är vad som engagerar svenska folket när orättvisorna i vårt samhälle når ett "all time high"
    Fy Faan, sägen jag!

    SvaraRadera