söndag 11 oktober 2009

Gillar bröst


Vilken kille gillar inte bröst?
Jag är definitivt en typisk bröstkille, det finns ju inte mycket som är speciellt mycket bättre. Eller?

Men hur mycket jag än gillar bröst som sitter på en snygg kvinna så kan jag faktiskt hålla mina händer i styr och det oavsett om jag är singel eller i ett förhållande. Allrahelst i ett förhållande såklart, men det kan man ju räkna ut med ett åsnearsel.

En som inte kunde hålla sina händer i styr var Adam Manning i USA. Han var på väg till sin frus förlossning och kunde inte ens i sjukhuskorridoren hålla sig från att tafsa lite extra.

Detta tilltag rekommenderas enbart om man vill missa sitt barns födsel eller om man vill sova på soffan i ett gäng år framöver.

2 kommentarer:

  1. Han kanske ville både missa födsel och sova på soffan.

    SvaraRadera
  2. Va är det att skriva om,var ni där? såg ni vad han gjorde? Ta er i kragen.

    SvaraRadera