söndag 11 oktober 2009

Enkel kur för att spy



Det spelar fan ingen som helst roll att Amy Winehouse shoppar på sig ett par bröst för 400 000 spänn.

Hur draken än vrider och vänder ut och in på sitt utseende kommer hon att alltid se för jävlig ut ändå. Jag vågar påstå att den människan är nog lätt det fulaste jag sett i en tidning någonsin.

Vad är hon känd för egentligen? Jag tror att hon sjunger men jag har aldrig hört ett enda låt med henne, eller har jag det? Vad sjunger hon för nåt, ledmotiv till skräckfilmer eller covers på Smurfhits?

Snacka om att kasta bort 400 000 spänn på något som inte alls hjälper henne. Hade nog varit långt mycket bättre om hon kastat de pengarna på drogrehabilitering eller på en total makeover på både ansikte och kropp.

För ful är bara förnamnet!

2 kommentarer:

  1. Fulaste du sett?

    Två saker jag har att säga om det.

    1: http://3.bp.blogspot.com/_iDT5-aZRLg8/RlwAkcxjmxI/AAAAAAAAAiA/IC4Or-FgWAM/s400/Mona_Sahlin.jpg

    2: http://www.svd.se/multimedia/dynamic/00149/13084856_149380r.jpg

    Och dessa två är lika fula innanför som utanpå.

    SvaraRadera
  2. oj, du är så ledsen och vilsen killen... du har alltså missat amy winehouses musik?
    det är tur för thomas ledin och herr gessle att såna som du finns, så att nån faktiskt köper deras skivor.
    nu ska jag gissa saker om dig:
    1. du röstade på piratpartiet.
    2. du brukar slänga dig med frasen "ta några öl".
    3. du säger även "man är ju inte rasist, men..."
    4. du läser aftonbladet och är således både illitterat och lättlurad.

    ha det bra!

    PS. bifogar länk där du kanske kan finna likasinnade. DS.

    SvaraRadera